Hodnocení obchodu
Ochota, kvalita.
Moc děkujeme.
Vše v pořádku. Děkuji.
My děkujeme.
pravidelně a úspěšně nakupuji kvalitní dobroty - hlavně čokolády
Moc dobrá, že? :-) Děkujeme za dlouhodobou podporu; bez ní by to nešlo.
S obchodem mám skvělé zkušenosti. Rychlá komunikace, ochotný personál, rychlá objednávka i doručení.
To moc rádi vidíme a děkujeme.
Po zaplatení sa mi nikto tyždeň neozval a ani tovar neposielal. Keď som im napísal email, tak potom hneď posielali. Ale žiadna komunikácia.
Děkujeme za váš 6. nákup u nás a mrzí nás ukvapené hodnocení. Odeslali jsme totiž vaši objednávku v termínu avizovaném na webu a váš e-mail na to neměl žádný vliv. Jak víte, nepíšeme zprávy o balení objednávek, ale až při jejich odeslání.
Zkušenost je přímo skvělá!
To nás moc těší, děkujeme.
Rychlé zaslání zboží, solidnost a vstícnost.
Děkujeme moc a je nám líto, že před Vánoci expedice přece jen trvá o něco déle.
Moc děkujeme. Vysokou laťku kvality služeb bereme i jako závazek do budoucna.
rychlost,přesnost,kvalita a spolehlivost
Děkujeme za výborné zhodnocení a budeme se snažit, aby tomu tak bylo i nadále.
Vse v poradku, zbozi vypada skvele.
To jsme moc rádi, děkujeme.
Spolehlivost.
Děkujeme.
Děkujeme, máme s přehledem nejširší nabídku fair trade zboží v Česku i na Slovensku. Co nám prosím chybí do 100% hodnocení?
Hrozne dlouho jsem cekal a bez darku!
Divil bych se, kdybyste se neozval :-) Odeslání až 3. den, pravda, před Vánoci se nedaří všechny objednávky odeslat tak rychle, jako jindy během roku. Dárků k objednávkám nabízíme několik, ale žádný jste si nevybral. V takovém případě samozřejmě zákazníkům nic nevyžádaného necpeme, ani reklamy.
Děkujeme.
Objednala jsem poprvé, ale jsem velmi spokojená s kvalitou zboží i rychlostí dodání.
To nás moc těší a děkujeme za podporu i hodnocení. Rádi Vás u nás zase uvítáme.
Děkujeme, děláme, co můžeme.
Vždy prima a briskní jednání!
Děkujeme moc, snažíme se :-)
nevím
Moc děkujeme.
Na eshopu objednávám již několik let a dlouhodobě jsem spokojená. Bohužel tato objednávka byla celkem rozpačitá - za a) byl mi poslán balík cukru, ale cukr byl špatně zabalen a rozsypal se, cca 50 g bylo pryč a navíc se ze všeho tak trochu sypal cukr. Za b) jsem objednala malý proutěný košík a ten byl hodně zmáčknutý, očividně cíleně, aby se do krabice vešla celá objednávka. Bohužel košík je tak zdeformovaný a ani dva týdny poté se mi nedaří jej srovnat.
Ano, přesně tak to je. Košíky jsou zmáčknuté kvůli přepravě do Evropy i následně po naší zemi. Píšeme proto u každého jednotlivého košíku na webu, že je třeba proutí navlhčit, to změkne a košík vytvarujete dle svého vkusu. Pokud jste se snažila "na sucho", je košík pravděpodobně rozlámán. Za nedostatečné zabalení cukru se omlouváme. Snažíme se používat co nejjednodušší obaly a bohužel 2 kg na tento papírový sáček jsou hraniční.
Obchod doporučuji , skvělý přístup
Moc děkujeme, toho si vážíme.