Bio quinoa z Bolívie, 450 g

Kód: BO1-10-011
Bez lepku Bio
125 Kč 109 Kč bez DPH 278 Kč / 1 kg
Skladem (7 ks)

Celozrnná quinoa bílá z Bolívie.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Hmotnost: 500g

Quinoa byla odnepaměti hlavní složkou potravy andské oblasti Jižní Ameriky. Tato nepravá obilnina je velmi ceněna díky svým nutričním hodnotám, vysokému obsahu bílkovin, esenciálních aminokyselin, vlákniny, fosforu, železa, hořčíku, zinku a vitamínů B1, B2, E, C, beta karotenu a kyselině listové. Neobsahuje lepek, laktózu, vhodné pro vegany.

Zkuste si uvařit Quinou! Zde jsou zajímavé recepty.

Quinoa se zeleninou z trouby

Suroviny zelenina:fenykl 1 bulvacuketa 1 kusžlutá paprika 2 ksčervená cibule 1 kusCherry rajčátka 8 ksČesnek 5 stroužkůOlivový olejmletá pálivá paprika 1/2 lžičkysůlčerstvé bylinky (rozmarýn, tymián, šalvěj)Quinoa:quinoa 1 hrnekvoda 1 a 3/4 hrnkusůl 1/2 lžičky

1.Zeleninu očistěte, cuketu nakrájejte na větší kostky, asi 2 cm velké, fenykl a cibuli na klínky, papriky také na větší kostky, cherry rajčata přepulte, větší rozčtvrťte. Česnek oloupejte a stroužky nasekejte na větší kusy.2.Rozpalte troubu na 220 °C. Na plech dejte pečicí papír a vsypte na něj všechnu zeleninu. Zalijte štědře olivovým olejem, přidejte sůl a pálivou papriku nebo mleté chilli a zasypte nasekanými čerstvými bylinkami podle chuti. Vše promíchejte a plech dejte do trouby. Za občasného promíchání pečte asi 30 minut, na závěr můžete zagrilovat.3.Než se zelenina udělá, připravte si quinou. Nejprve ji opravdu důkladně propláchněte horkou vodou v cedníku s malými dírkami, aby vám nepropadla :) Bez proplachování by byla hořká. Poté ji dejte do menšího kastrolu a zalijte teplou vodou a vsypte sůl. Přiveďte k varu, zmírněte oheň a zakryté vařte 12–15 minut (já vařila 15 min.). Poté vypněte oheň, pod pokličku dejte papírovou utěrku a zavřené nechte 5 minut dojít. Poté načechrejte zrníčka vidličkou.4.Na závěr smíchejte quinou se zeleninou a můžete podávat.

Kaše z quinoy a kokosového mléka

Surovinyquinoa 1 hrnekkokosové mléko (nebo mandlové či ovesné) 2 hrnkykardamom 2 tobolkyšpetka skořicešpetka mořské solišpetka pepře (nemusí být)POSTUP:Quinou nejprve spařte horkou vodou, abyste předešli případné nahořklé chuti. Pak ji dejte do hrnce spolu s kokosovým mlékem, kořením a špetkou soli. Přiveďte ji k varu, přiklopenou jemně vařte 20 minut doměkka a do odpaření tekutiny.Hotovou kaši dochutit ovocem, medem, javorovým či datlovým sirupem.

Doplňkové parametry

Kategorie: Quinoa a rýže
Hmotnost: 0.45 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní mohou vkládat příspěvky. Prosíme, přihlaste se nebo se registrujte .

Nevyplňujte toto pole:
Nutriční údaje
Průměrné výživové hodnoty ve 100 g výrobku: